RSS

Vier bedjes voor Quast

12 Okt

balkon 1

Zo zag m’n balkon er vanochtend uit: lavendel uitgebloeid, Vlijtig Liesjes bloeiden nog wel maar begonnen af te takelen door de kou. Met pijn in m’n hart heb ik toch alles weggegooid en de bakken winterklaar gemaakt. Het was vanochtend mooi weer en nu kan ik het nog doen. Ik vind niets zo triest als bakken met dooie planten. Quast durft er nu nog niet in te gaan, maar dat gaat ongetwijfeld nog wel komen en dan heeft hij 4 heerlijk zachte bedjes om in te liggen 😀

balkon winterklaarGisteren heb ik voor het eerst de kachel aangedaan, en prompt liggen de katten in de poezenkamer in hun torenflat tegen de radiator aan. Ik zie ze niet meer … luie mormels.

torenflat

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op oktober 12, 2013 in Streken van Quast

 

Tags: ,

Geef een reactie

 
