RSS

Metabolic: afvallen gaat prima!

09 Okt

Vandaag heb ik toch maar even met Liesbeth overlegd. Na 4 weken Metabolic zijn Ashmanti en Quast allebei 200 gram afgevallen, en Dakotah 50 gram. Voor mijn gevoel veel te weinig, maar Liesbeth reageerde héél enthousiast. Als ze 50 gram per week afvallen is dat uitstekend. Voor Dakotah is het anders: ze beweegt veel minder, maar ze hoeft ook minder af te vallen (ik moet dat zien in procenten van ?? ik vergeet onmiddellijk waar ik dus naar moet kijken). Liesbeth is tevreden, dus ik ook.

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op oktober 9, 2013 in Gezondheid katten

 

Tags: , , ,

Geef een reactie

 
