RSS

Meniscus kapot

09 Okt

Gisteren kreeg ik de uitslag van een MRI van m’n rechterknie. Een tegenvaller: artrose zoals verwacht maar ook een flinke scheur in de binnenmeniscus en heel veel vocht in m’n knieholte. Over een paar weken krijg ik een kijkoperatie om te zien of de scheur nog gerepareerd kan worden of dat het losse stuk eruit moet. Ook gaan ze meteen kijken naar die artrose. De orthopeed vond fysio naderhand niet nodig omdat ik al zoveel aan sport doe, maar dat ga ik met m’n therapeut nog wel even overleggen.

Ik ben al begonnen met voorbereidingen: vandaag heb ik een flinke hoeveelheid kattenvoer op de fiets gehaald. Gelukkig heb ik trapliften dus ik kan m’n huis in, ik heb mam’s rollator nog, ik ga m’n vriezer volgooien met zelfgekookte maaltijden, en de hometrainer moet van zolder gehaald worden zodat ik zsm kan beginnen met fietsen. Ik zie het al voor me dat de katers gaan knokken wie er mee mag liften op de rollator 😀

 
3 reacties

Geplaatst door op oktober 9, 2013 in Gezondheid

 

3 Reacties op “Meniscus kapot

  1. Nienke

    oktober 9, 2013 at 3:31 pm

    Hmmm dat is inderdaad een tegenvaller 😦
    Succes alvast met alle voorbereidingen!

     
  2. Leyna

    oktober 11, 2013 at 7:16 pm

    Marga echt waardeloos, ik leef met je mee!

     
  3. margali

    oktober 11, 2013 at 7:20 pm

    Onkruid vergaat niet 😀 komt goed.

     

Geef een reactie

 
