RSS

Pagina van Ben is klaar

04 Okt

Dat was hard werken vandaag maar het is klaar:

bensoft

Update een dag later: naderhand merkte ik hoeveel impact het op mij heeft om weer met Ben bezig te zijn. Ik moest er gisteren even van bijkomen. Er is ook zoveel materiaal …. ik was het spuitvoerverhaal in beeld helemaal vergeten bijvoorbeeld. En dan ligt er ’s avonds een rooie Quast op je schoot die zoveel trekjes vertoont van Ben, maar dan 10 keer flitsender en ondeugender …. en dan zie je hoe zo’n gezonde kater zich eigenlijk hoort te gedragen. Ach Benneke, je hebt toch eigenlijk een vaak moeilijk leven gehad. We hebben het beste ervan gemaakt, we hebben genoten en heel veel pret gehad, maar het was ook vaak vechten.

 
5 reacties

Geplaatst door op oktober 4, 2013 in Katten, Vroeger

 

5 Reacties op “Pagina van Ben is klaar

  1. hanny en jaap harreman

    oktober 4, 2013 at 7:03 pm

    zucht.. BEN…

    Marga wat heb je dat mooi gedaan, dikke knuff

     
  2. margali

    oktober 4, 2013 at 10:50 pm

    Dag Hanny! dank je wel voor je compliment. Ik heb vandaag wel heel wat emoties gevoeld toen ik ermee bezig was. Jeetje wat was dat een intensieve tijd.

     
  3. Marloes

    oktober 5, 2013 at 8:45 am

    Mooi!

     
  4. Margo

    oktober 5, 2013 at 8:04 pm

    Geweldig geschreven Marga , er is zóveel herkenbaar !
    Ik moest er zelfs ’n traantje bij wegpinken .
    Liefs van Margo.

     
    • margali

      oktober 5, 2013 at 9:48 pm

      Dag Margo, ja dat zal ook bij jou wel wat losmaken. Ik hoop dat het goed met je gaat.
      groetjes en liefs
      marga

       

Geef een reactie

 
