RSS

margali.com vernieuwd

03 Okt

Er was één stuk van m’n website waar ik me diep voor schaamde: het ‘Mijn Katten’ gedeelte. M’n huidige katten stonden er niet eens op, en het zag er afschuwelijk uit. Het is nu voor een groot gedeelte klaar. Alleen de pagina’s voor Ben, Ashmanti, Dakotah en Quast moet ik nog maken. Het zou fijn zijn als jullie er een keer naar willen kijken en willen melden als iets niet klopt of goed te zien is. Klik op Tijger’s foto om naar de site te gaan en klik dan op Mijn Katten. Alvast mijn dank!!

tijger-klein

 
7 reacties

Geplaatst door op oktober 3, 2013 in Katten

 

7 Reacties op “margali.com vernieuwd

  1. Everdien

    oktober 3, 2013 at 6:14 pm

    Hallo Marga,

    Met weemoed weer even terug in de tijd door op Tiger’s foto te klikken maar wat heb ik een steun aan jouw weblog en je poezenbeesten gehad.

    Leuk dat je je site weer hebt bijgewerkt. Staat boordevol informatie waar de kattenliefhebber wat aan heeft voor zichzelf en de diertjes.

    Nogmaals dank,

    Gijs en Everdien.

     
    • margali

      oktober 3, 2013 at 9:47 pm

      Everdien, ik ben blij dat we door m’n site contact hebben gekregen. Want het werkt twee kanten op: ik heb geprobeerd jullie een beetje te helpen in die moeilijke tijd, en ik krijg daar zoveel warmte van jullie voor terug. Dat is toch geweldig.

       
  2. Leyna

    oktober 3, 2013 at 8:06 pm

    Och gossie, Tijger! Doet met denken aan mijn Gnoom, qua uitzien. Ik vind het geweldig om de verhalen van je katten te lezen. De oude foto’s zijn heerlijk om te zien.

     
    • margali

      oktober 3, 2013 at 9:48 pm

      ik moet nog één oudje doen en dat is Ben. Meteen ook het moeilijkste voor mij. Dus ik neem er de tijd voor 😉

       
  3. margali

    oktober 3, 2013 at 9:45 pm

    Heb net zelf snotterend naar deze video van Joris zitten kijken: http://youtu.be/rd44vsaOuMI Hij was toen aan het eind van z’n leven en zo’n vreselijk kwetsbaar oud mannetje.

     
  4. Dicky

    oktober 4, 2013 at 2:58 pm

    Hoi Marga,

    ik zit met vochtige ogen jouw vernieuwde site te bekijken. Wat goed van je om, al is het beknopt, over Ben te schrijven mooi hoor!!
    ook de video van Joris, kreeg ik een brok in de keel. De muziek zo mooi, ook gespeeld bij afscheid van mijn moeder, maar inderdaad wat een mooie foto’s heel mooi gedaan Marga.
    Ik blijf met genoegen jouw vorderingen volgen op je website, knuffels uit het zonnige Drenthe.

     
    • margali

      oktober 4, 2013 at 3:25 pm

      Hi Dicky, het is wel een trip in het verleden hoor. En hoe moet je in hemelsnaam duidelijk maken hoe het geweest is …. ik laat de foto’s en video maar voor zichzelf spreken. Knuffels terug!

       

Geef een reactie

 
