RSS

En ook dief overdag

01 Okt

Het hek is nu van de dam. Ik zat vanavond te smikkelen van m’n kip met kerrie, de katten waren aan het keten na hun avondmaaltje, en opeens hoor ik verdachte geluiden. Ik zet m’n bord weg, loop naar de hal en zie Quast vanuit de keuken aanlopen met een groot rond plastic potje met brokjes in z’n bek. Hoe hij z’n kaken eromheen heeft gekregen is me een raadsel. Ik heb het potje opgeborgen en ging weer door met eten. 5 minuten later was het opnieuw raak: het volgende potje lag in de hal….

Klik op het fotootje voor de video:

brokkendief

 
8 reacties

Geplaatst door op oktober 1, 2013 in Streken van Quast

 

8 Reacties op “En ook dief overdag

  1. dirk

    oktober 1, 2013 at 8:06 pm

    Plak of timmer alles maar vast in de keuken want meneer Quast heeft een nieuwe hobby 😀

     
    • margali

      oktober 1, 2013 at 8:18 pm

      Niet alleen in de keuken. Hij heeft net m’n boodschappenfietstas van de hoge kast in de poezenkamer naar beneden gegooid …dacht zeker dat er nog boodschappen in zaten 😀

       
  2. dirk

    oktober 1, 2013 at 8:26 pm

    Streng aankijken en “foei” zeggen helpt zeker ook niet?

     
    • margali

      oktober 1, 2013 at 8:33 pm

      Ben je mal ….écht niet. Onlangs keek ik naar een video van iemand die ook een ondeugende kat had die een plant omtrok. Ik riep Ohhhh! en Quast dacht dat ik het tegen hem had en ging heel schuldbewust zitten kijken. Maar als ik wat tegen hém zelf zeg gaat hij lachen … (en ik ook).

       
  3. Ilse

    oktober 1, 2013 at 9:03 pm

    hahaa geweldig!

     
  4. Leyna

    oktober 1, 2013 at 9:33 pm

    Wat een rare en (geweldige) Quast! Voerautomaat zou ook zeker niet aan hem besteed zijn: heeft ie in een mum van een tijd open! Ik kan me wel voorstellen dat je hinkt tussen schuldgevoel (“honger”) en “Doe toch normaal, je vreet gewoon teveel”
    Voorlopig ziet ie er puik uit! Lekker doorgaan met je nu actieve katjes!!!

     
    • margali

      oktober 1, 2013 at 9:42 pm

      Hij heeft toch echt nog steeds een klein buikje hoor. En dat wil ik eraf hebben als het kan. Ik maak nergens een halszaak van, maar probeer het wel. Als je ziet hoeveel ze aangekomen zijn sinds ze hier wonen dan weet je dat er iets moet gebeuren. Ashmanti 2,3 kilo erbij !! ongelooflijk eigenlijk. Quast is gelukkig veel aktiever en dus minder aangekomen, maar is momenteel wel heel ondernemend in het voorzien van eigen levensonderhoud 😀

       
  5. Nienke

    oktober 2, 2013 at 12:27 pm

    Geweldig 🙂

     

Geef een reactie

 
