RSS

Dokter Marga

10 Sep

Vanochtend ben ik al vroeg naar fitness gegaan, en aansluitend doorgelopen naar de orthopeed. M’n rechterknie is bekeken (opdracht om op de hurken te gaan zitten was veel te hoog gegrepen) en er zijn foto’s gemaakt van m’n knie én van m’n rechtervoet op mijn verzoek. Ik heb daar al jaren last van, met name van 2 tenen die ooit gebroken zijn. De middelste teen brak al jaren geleden, en vorig jaar reed een oud dametje bij AH met haar boodschappenkar over m’n voet en brak een andere teen. Omdat het zaterdagochtend was ben ik toen niet naar de eerste hulp gegaan maar heb zelf die teen getaped en stevige schoenen aangetrokken. Maar daardoor ben ik mogelijk toch anders gaan lopen waardoor nu last van m’n knie.

Foto’s wezen uit dat m’n knie slijtage vertoont, en dat m’n zelfdiagnose van die teen correct is geweest en m’n behandeling goed: de breuk is keurig genezen 😀 Toch is de orthopeed niet tevreden en wil een MRI laten maken van m’n knie omdat hij m’n meniscus niet vertrouwt. Mocht dat ding stuk zijn dan zou een kijkoperatie moeten volgen maar daar ga ik toch eerst héél goed over nadenken en overleggen met m’n manueel therapeut. Ik doe niet luchtig over kijkoperaties in tegenstelling tot veel orthopeden/techneuten. Dankzij een wachtlijst gaat het nog wel even duren. Ik heb geen haast. Kan ik intussen aan m’n draaiduizelingen werken 😀

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op september 10, 2013 in Gezondheid

 

Geef een reactie

 
