RSS

Quast is schuldig!

29 Jul

Afgelopen nacht hoorde ik ergens in huis iets vallen maar had geen zin om m’n bed uit te gaan. Toen ik opstond zag ik niets vreemds, en ik ging gewoon m’n normale dingen doen. Paar uur later ging ik stofzuigen dus ik trok de overgordijnen open, en toen zag ik wat er ’s nachts gevallen was:

geluidsbox kapot

De box van m’n soundsystem was omgevallen en het kabeltje was vakkundig doorgebeten. Op de grond lag nóg een stukje kabel. Het was dus weer eens raak. Dit keer is er voor Quast geen ontkomen aan: hij is nog de enige met tanden in z’n bek, en dus is hij de schuldige. Natuurlijk is het zinloos om te zeggen “foei!” en ik heb het moeiteloos gerepareerd, en de box nu maar op een andere plek gezet. Tijdje later moest ik weg en controleerde of alle katten aanwezig waren. Quast was niet te vinden. Alle kasten en verstopplekken nagekeken, en uiteindelijk zag ik in de keuken dit:

quast op de keukenkast En natuurlijk niks zeggen als ik roep ……

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op juli 29, 2013 in Streken van Quast

 

Geef een reactie

 
