RSS

Kleine complicatie

24 Jul

Hmmm, hij heeft lekker gegeten, een half blik a/d ging achter elkaar naar binnen. Maar een tijdje later zag ik hem de kattenbak in gaan, en ging hij met de zijkant van z’n bek door het grit liggen schuren. Das dus niet handig nu. Blijkbaar irriteren die hechtingen. De da-assistente wist alleen een kap te verzinnen, maar dat wil ik hem niet aandoen en bovendien ga ik niet halsoverkop naar het andere end van de stad sjezen voor een kap. Even Ellen gebeld en die vertelde dat kattentandarts Knaake indertijd bij Missy (ook alle tanden eruit) adviseerde om de eerste dagen gekookte kip te geven omdat bv bij a/d die kleine fijne korreltjes in de wonden kunnen gaan zitten. Was dus een goede suggestie.

Gelukkig ging Ashmanti al snel een beetje slapen, maar nu net heb ik weer een tijdje achter hem aangelopen omdat hij van gekkigheid bijna op z’n kop stond, en uiteindelijk wéér die bakken indook. Ik heb nu beide bakken afgesloten maar dat kan ik voor de nacht toch niet doen. Dus ik weet maar 1 oplossing: vlakbij de bakken gaan slapen op een matrasje. Heb ik vroeger zo vaak moeten doen als Ben een blaassteentje had en ik vermoed dat ik nog steeds bij ieder grit-geluid wakker word 😀

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op juli 24, 2013 in Gezondheid katten

 

Tags:

Geef een reactie

 
