RSS

Bewaker en Puffen

08 Jul

Jan’s verjaardag was een groot succes geloof ik. De enorme hoeveelheid eten die ik had gekookt is ahw verslonden. Jan kon met moeite nog één portie redden om in z’n diepvries te stoppen: zo heeft hij na een dag hard werken nog ’n keer een lekkere maaltijd. Ik heb ’s middags heerlijk bij hem in de tuin gezeten, en gezellig met familie gekletst. Maar rond 6 uur moest ik toch bekennen dat ik ging instorten en heeft Jan me als een speer terug naar huis gebracht. Ik had me van tevoren voorgenomen om er geen drama van te maken als het mis zou gaan, en gelukkig doen Jan en z’n familie daar ook totaal niet moeilijk over. Ik was eerlijk gezegd best trots op mezelf want de afgelopen week was namelijk moordend geweest ivm de slechte conditie van m’n zieke broer en een dag sjouwen met 3 katten. Al met al toch een geslaagd weekend.

Quast heeft na z’n vergeefse poging om kippebouten te jatten het nog lang niet opgegeven. Hij houdt me nu vanaf een flinke hoogte in de gaten. Om sperziebonen geeft hij niet veel, hooguit om mee te spelen, dus kon ik deze foto’s rustig nemen want hij bleef lekker liggen met deze warmte.

bewaker1

bewaker2

Ashmanti en Dakotah geloven het wel en zoeken het heetste plekje op: ’s ochtends in de zon achter de gordijnen …. een echte broeikas. Quast doet maar mee.

puffen

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op juli 8, 2013 in Buitenwereld, Katten, Streken van Quast

 

Geef een reactie

 
