RSS

Al weer 1 jaar hier

21 Jun

Door alle gedoe met de keuken ben ik helemaal vergeten om het hier te zeggen. De katjes waren op 16 juni precies een jaar hier in huis. Het was dus voor ons allemaal een echte feestdag: de deuren konden weer open, de katjes konden weer overal rondlopen, de keuken werd direkt goedgekeurd, en we hebben het gevierd met Ben&Jerry’s met slagroom (Jan en ik) en de katten met een kuipje Applaws waar ze gek op zijn. Hoe gelukkig ik met ze ben hoef ik hier niet te zeggen.

 
4 reacties

Geplaatst door op juni 21, 2013 in Katten, Vroeger

 

4 Reacties op “Al weer 1 jaar hier

  1. Everdien

    juni 24, 2013 at 11:47 am

    Wat vliegt de tijd! Geniet van de 3 Musketiers en de mooie keuken samen met Jan.

    Groeten Gijs en Everdien.

     
    • margali

      juni 24, 2013 at 12:01 pm

      Dank je wel Everdien. Dat genieten doen we wel. Gisteren zei Jan dat hij eindelijk niet meer bang is om met z´n brede schouders alle pannen van de muur te vegen. Die man zegt het verdorie zelden of nooit iets als niet zo prettig is. Vaak probeer ik voor hem te denken en dingen te voorkomen, maar ik maak er geen halszaak van want dan moet hij maar leren om z´n mond open te trekken. De allereerste keer dat hij hier at kreeg hij zalm met spinazie, en zei pas maanden later dat hij walgt van vis …. ik zei toen dat dit een goeie les voor hem moest zijn … ´wie zwijgt stemt toe´ 😀

      Dat de katjes al weer een jaar hier zijn is inderdaad ongelooflijk. Ik ben nog nooit zo snel emotioneel aan katten gewend geraakt als aan deze. Natuurlijk heb ik wel moeten leren om ze te ‘lezen’ en dat kost tijd.

      Ik hoop dat bij jullie alles goed gaat. Komt er nog kattengezinsuitbreiding??
      groeten voor Gijs en jou

       
  2. Nienke

    juni 24, 2013 at 7:33 pm

    Tijd vliegt hè, ik zou het ook niet in de gaten hebben dat ze al weer een jaar bij je zijn!
    Corine heeft een fantastische combinatie voor je gevonden.

     
  3. Marjolijn

    juni 28, 2013 at 1:33 pm

    En wat zullen die katjes blij zijn met jou. Die hebben echt een heel mooi goed tehuis gekregen.

     

Geef een reactie

 
