RSS

Keuken klaar

17 Jun

Zaterdagmiddag was Mano klaar. Het is prachtig geworden, alles is nu ingeruimd en helemaal af. Jan heeft gisteren m’n lepelrekken en kruidenpotten opgehangen maar wist me te overtuigen dat de pannen niet meer aan de muur komen. Ik heb veel weggegooid en uiteindelijk past alles ruim in de kastjes.  Mano, als je dit leest: je mag trots zijn op wat je afgeleverd hebt! Het aanrechtblad was echt een bijzondere klus, want speciaal op maat en ter plekke gemaakt ipv in de werkplaats. Ik vind het een kunstwerk.

keukenklaar1

keukenklaar2

keukenklaar3

keukenklaar4

 
12 reacties

Geplaatst door op juni 17, 2013 in Keuken

 

12 Reacties op “Keuken klaar

  1. marijke

    juni 17, 2013 at 11:11 am

    Ziet er heel mooi uit en zeker het aanrecht. Heel mooi gedaan.

     
  2. Yvonne den Boer

    juni 17, 2013 at 11:28 am

    Wat een prachtig aanrecht zeg,en het past allemaal zo mooi bij elkaar!
    je hebt weer een hele mooie,maar vooral rustige keuken,ik ben er weg van Marga!

     
  3. Dicky

    juni 17, 2013 at 12:35 pm

    Schitterend Marga, mooi eindresultaat. Heerlijk om te koken in een keuken naar wens, ik ervaar dat ook dagelijks.

     
  4. Everdien

    juni 17, 2013 at 2:17 pm

    Prachtig resultaat!!

    Groeten,

    Gijs en Everdien

     
  5. Marjolijn

    juni 17, 2013 at 7:39 pm

    Nou Marga,

    Ik vind het heel erg mooi geworden. Dat was ’t kamperen in eigen huis wel even waard. Dat ben je nu vast al weer vergeten. Het eindresultaat is echt super. En nu maar lekker kokkerellen in je nieuwe keuken. Heel erg veel plezier er mee.

    Groetjes, Marjolijn Beukema.

     
  6. Mieke

    juni 19, 2013 at 10:52 pm

    Hallo Marga,
    Dat ziet er even mooi uit, kan zo in een lifestyle tijdschrift.
    Ik ben heel benieuwd hoe het aanrecht bevalt wat betreft vlekken e.d.
    groetjes Mieke

     
    • margali

      juni 20, 2013 at 7:04 am

      @Mieke: het aanrecht bevalt prima Mieke. Ik mag het gewoon schoonmaken met een allesreiniger of desnoods met bleekwater. Het is compleet onderhoudsvrij, en kringen komen er niet in. Er bestaat iets soortgelijks met kalk erin en daar moet je dus jaarlijks onderhoud laten plegen. Ik heb een keiharde epoxyharslaag eroverheen. Het enige dat niet mag is een hete pan op het aanrecht zetten en daar moet ik even aan wennen: met dat oude granito kon je echt alles, desnoods een vuurtje erop stoken 😀

       
      • Mieke

        juni 20, 2013 at 9:55 am

        Dank voor je antwoord, het ziet er echt heel mooi uit, heel strak. En nu moet je natuurlijk nog meer culinair gaan kokkerellen dan je al deed!
        groetjes Mieke

         
  7. margali

    juni 20, 2013 at 10:53 am

    Echt strak is het niet. Dat vonden de collega’s van Mano ook bijzonder: hij heeft alle hoeken niet – zoals tegenwoordig gebruikelijk – scherp gemaakt maar met een ronding. Dit op mijn verzoek: maakt makkelijker schoon en past beter bij de stijl van m’n huis. Dat kokkerellen zullen we maar niet doen : de afgelopen maanden heb ik wat minder op m’n gewicht gelet door alle drukte, en ik moet echt weer aan de bak…..

     
    • Mieke

      juni 20, 2013 at 3:17 pm

      jij ook Marga? oh die kilootjes een eeuwig gevecht, maar een lekker mager soepje hoort toch ook bij kokkerellen?

       
  8. margali

    juni 20, 2013 at 4:03 pm

    Vandaag weer voor het eerst een beetje normaal boodschappen gedaan, en morgen ga ik voor het eerst vers koken (had veel maaltijden vooruit gekookt en in de diepvries gedaan. Want kant-en-klaar vind ik peperduur en vaak niet te hachelen). Dus langzamerhand kom ik weer terug in m’n oude routine en dan zullen de pondjes er ook wel weer af gaan. De katten moeten trouwens ook meedoen want die zijn een beetje verwend door mij de afgelopen weken … en dat is te zien.

     
  9. Eline

    juni 22, 2013 at 6:43 pm

    Fijn dat het af is Marga. Ik vind het er heel mooi uitzien. Veel plezier met je nieuwe keuken!

     

Geef een reactie

 
