RSS

Theedoeken verven

24 Mei

Ik ben al druk bezig met de voorbereidingen voor de renovatie van m’n keuken. Meteen een goeie afleiding, even niet denken aan de ellende met m’n broer. We hebben allebei een week rust genomen, maandag ga ik weer naar hem toe. Die keuken moet intussen de komende weken leeggeruimd worden. Ik ben maaltijden aan het koken voor in de diepvries want straks kan ik niet koken, talloze haken en schroeven moeten verwijderd worden, en dat kost tijd. En dus begon ik met het allerbelangrijkste 😀  mijn keukenhanddoeken en theedoeken hebben straks een verkeerde kleur. ik heb een hele avond op internet zitten zoeken maar kon niks geschikts vinden. Bovendien: wat ik heb is eigenlijk in prima staat (ouwe theedoeken zijn de beste), en opeens kreeg ik een goed idee. Gisteren heb ik alles in de wasmachine gegooid met bruine textielverf, en zie hier het resultaat: precies zoals ik het hebben wilde. Dat scheelt weer een bom duiten 😉

tn_CIMG3614

Terwijl ik in de achterkamer een kast leegruimde waar straks mijn pannen en keukenspullen in moeten ging Quast ook meehelpen en ging alvast de prullenbakken legen. De schattebout ….:

tn_CIMG3616

tn_CIMG3619

Met Dakotah’s oogje gaat het goed. Ze blijkt veel makkelijker te zalven dan Quast, die af en toe in m’n nek zat. Dakotah is zó ontzettend lief, ze is echt een engeltje, maar wel eentje met pit

 
2 reacties

Geplaatst door op mei 24, 2013 in Buitenwereld, Gezondheid katten, Keuken

 

Tags: ,

2 Reacties op “Theedoeken verven

  1. Dicky

    mei 24, 2013 at 5:52 pm

    Mooie handboeken en droogdoeken Marga, ze zijn als nieuw netjes hoor.
    verder sterkte met de renovatie van je keuken

     
  2. Everdien

    mei 26, 2013 at 9:01 am

    Slimme oplossing en fijn dat Quast je hulp biedt. Het is een tijdje behelpen maar het zal ongetwijfeld de moeite waard zijn.

    Groetjes,

    Gijs en Everdien.

     

Geef een reactie

 
