RSS

Héérlijk gegeten!

09 Mei

Vandaag kwam Dirk op bezoek. Hij kwam eindelijk persoonlijk kennis maken met de katten, m’n computers even opschonen, en bovendien wou hij zijn favoriete gerecht voor me koken. Hij heeft uitgebreid met de katten gesproken, en Quast en Ashmanti hebben hem hevig geïnteresseerd besnuffeld (Dirk heeft ook katten :D). Hij heeft nu zelf kunnen zien hoe Dakotah met haar achterlijf af en toe moeite heeft, iets wat je niet op video’s vastgelegd krijgt.

En toen heeft hij me laten zien hoe je “grote garnalen in zoet-zuur saus” klaar maakt. Leuk om dat zo samen te doen. Ik wist wel dat hij kon koken, maar het was werkelijk een eersteklas maaltijd die ik voorgeschoteld kreeg. Ongelooflijk lekker, en ik weet nu (hopelijk) hoe het moet. Zo’n maaltijd krijg je in een luxe restaurant, dus ik voelde me – zittend op m’n balkonnetje – werkelijk helemaal “uit”….

Dirk, het was hartstikke gezellig, ik heb genoten, en je hebt me even m’n zorgen doen vergeten. Dank je wel!

Dirk kookt

garnalen in zoet-zuur saus

garnalen

 
5 reacties

Geplaatst door op mei 9, 2013 in Buitenwereld, Recepten

 

5 Reacties op “Héérlijk gegeten!

  1. Dicky

    mei 9, 2013 at 9:44 pm

    Ziet er erg lekker uit.
    Fijn even zonder zorgen en wat leuk dat Dirk op bezoek is geweest

     
  2. Mieke

    mei 9, 2013 at 9:52 pm

    dat ziet er even lekker uit! heerlijk om even verwend te worden en fijn dat je er ook van kon genieten.
    groetjes Mieke

     
  3. Dirk

    mei 9, 2013 at 10:28 pm

    Alsof ik alleen heb staan koken…… 🙂
    Het recept is op aanvraag verkrijgbaar en als je niet van garnalen houdt kan het ook met kipfilet of varkenshaas.
    Het was uiteraard heel erg leuk om jou weer te zien en kennis te maken met de dame en de heren.Ook al is Dakotah wat terughoudender tegenover vreemden heeft ze duidelijk laten zien wat jij al die tijd bedoelde. Nou ja, de dame heeft er overduidelijk geen last van.

     
  4. Marjolijn

    mei 10, 2013 at 9:09 am

    Dat ziet er prima uit. Fijn dat je ervan hebt genoten.

     
  5. Yvonne den Boer

    mei 12, 2013 at 7:57 am

    Mjammie,ziet er zeer smakelijk uit hoor!
    Fijn dat je zo’n leuke en lekkere dag hebt gehad hoor!

     

Geef een reactie

 
