RSS

Twee ontstoken ogen

07 Mei

Quast vond 1 ontstoken oog niet voldoende blijkbaar. Het leek even een paar dagen goed te gaan maar vanmiddag ontdekte ik dat hij met z’n andere oog een beetje zat te knijpen en beide ogen zagen er niet goed uit. Dat bezorgde me stress want ik zit krap in m’n tijd deze week. Morgenochtend heb ik een belangrijke afspraak en ’s middags moet ik weer naar m’n broer toe, donderdag is Hemelvaartsdag, dus gelukkig kon ik vanavond nog bij Liesbeth terecht. Jan liet alles vallen en scheurde in de avondspits in minder dan 30 minuten vanuit Almere naar Amsterdam om ons naar Liesbeth te brengen. Quasteman heeft nu 2 ontstoken ogen dus ik mag weer aan de slag met de Fucithalmic. Blijkbaar is het een hardnekkig virus, of het is een ander virus …. kan me niet schelen, het is gewoon vervelend voor dat mannetje.

We hebben nog wel genoten van het mooie weer. De nieuwe kussentjes werden enthousiast goedgekeurd:

Quast op kussen

Dakotah op kussen

 
1 reactie

Geplaatst door op mei 7, 2013 in Gezondheid katten

 

Een Reactie op “Twee ontstoken ogen

  1. Marjolijn

    mei 8, 2013 at 2:59 pm

    Ach, die arme Quast. Geef ‘m maar een dikke beterschapsknuff van ons. Gelukkig dat je ’s avonds nog bij Liesbeth terecht kon en fojn dat Jan je kon brengen.

     

Geef een reactie

 
