RSS

Toch goed terecht gekomen

22 Apr

Vanochtend werd ik hélemaal blij van een emailtje van m’n bovenbuurvrouw over Eva, het zusje van Jacob:

Hoi Marga,
hier nog een foto, wat ik met je wilde delen.
Eva, die de pop (gemaakt van je moeder) naar ‘bed’ brengt. Helemaal mee bezig, echt kletsen, slaapliedje zingen, deken erover heen, kusje, aaij over het bolletje. Daarna loop zij uit de kamer, vingertje voor haar lippen en fluistert: “ssssst, baby slaapt!”
leuk, toch?
groetjes en fijne week,
je buurvrouw
eva met pop
Deze pop is een van de vele die lang geleden door mijn moeder zijn gemaakt. Voor haar dochters en een kleindochter. Op een of andere manier zijn er ooit een aantal weer hier teruggekomen, en zat ik met al die poppen. Ineke heeft er toen een paar mee terug naar de USA genomen, en eentje heb ik aan Regina mijn buurvrouw gegeven. Haar dochter Eva is nu zover dat ze ermee speelt…. Mam moest eens weten …
 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op april 22, 2013 in Jacob-Eva

 

Geef een reactie

 
