RSS

Ik krijg weer kopjes

18 Apr

…. vanochtend voor het eerst kreeg ik weer kopjes van Quast 🙂  En gisteren ving hij een vlieg in volle vlucht. Twee dagen daarvoor was er een heel trage bromvlieg op de muur zo’n halve meter boven de vloer maar toen miste hij die vlieg nog. Nu schiet hij weer flitsend achter brokjes aan. Ik zie langzamerhand m’n oude Quassie weer terug komen. Spelen deed hij gisteren nog niet, dus wie weet vandaag. Het is nu de 15e dag sinds hij ziek werd. Liesbeth krijgt gelijk met haar inschatting dat het wel 2-3 weken kon duren.

Afgelopen week was overigens een helse week. Opnieuw moest ik achter die voorziening voor mijn zieke broer aan, want wat geleverd was voldeed totaal niet. Maar uiteindelijk heb ik nu weer een betere optie weten te regelen. Duimen dat dit gaat werken. Ik weet nog geen levertijd maar dat komt wel. Eergisteren was ik totaal aan het eind van m’n latijn, gisteren was weliswaar de spanning eraf maar voelde ik me nog ronduit beroerd. Na een nacht goed slapen gaat het nu weer stukken beter gelukkig. Als de situatie rond m’n broer niet zo precair was dan stond er niet zo’n druk op, maar helaas kan dit akkefietje hem maken of breken. Vandaag ga ik opnieuw uitrusten. Zit moed te verzamelen om naar de fitness te gaan, maar ik hoor buiten zoveel lawaai van een keiharde wind 😦

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op april 18, 2013 in Buitenwereld, Gezondheid katten

 

Geef een reactie

 
