RSS

Tergend langzaam gaat het beter

12 Apr

Dit schreef ik vanochtend aan Liesbeth:

Hi Liesbeth, vandaag is de 10e dag. Sinds gisteren eet Quast nu zelf in de groep, nog aarzelend want ik moet hem lokken en laten proeven maar dan eet hij toch ruim de helft van z’n normale portie natvoer. Brokjes eet hij alleen als ik ze gooi, z’n kop- en pootbewegingen zijn nu ouderwets flitsend maar hij blijft er wel bij liggen.

Hij speelt niet, ligt voortdurend te slapen, loopt heel soms even rond. Komt nauwelijks buiten, komt nog niet op schoot. Hij is dus duidelijk alerter dan een week geleden, kop en poten zijn weer bliksemsnel.

Wel heeft hij sinds gisteravond af en toe een niesbui. En z’n adem klonk vannacht zwaarder, niet reutelend. Neus en ogen schoon. Vanochtend toch vrij goed gegeten, flink brokjes ook. Hopelijk gaat het niezen niet escaleren, als het zo doorgaat ben ik tevreden, maar hij is er nog lang niet. Sprong gisteravond mis toen hij op de wasmachine wou.

Fijn weekend en groeten aan Herman

marga

Overdag heb ik hem niet gehoord omdat hij sliep. Vanavond lag hij met Dakotah bij me op schoot en kreeg een paar enorme niesbuien zodat ik m’n scherm kon schoonvegen. Geen pus, helder vocht. Het is mij een raadsel dat de andere katten niet ziek zijn. Laat ik het afkloppen …..

 
1 reactie

Geplaatst door op april 12, 2013 in Gezondheid katten

 

Een Reactie op “Tergend langzaam gaat het beter

  1. Nienke

    april 12, 2013 at 9:02 pm

    Hmmm gaat nog niet hard vooruit dus… Maar gelukkig zit er wel een stijgende lijn in!

     

Geef een reactie

 
