RSS

Wij zorgen voor ons zieke vriendje

06 Apr

passen op quast

Het houdt hier nog niet over hoor. Quast gedraagt zich niet veel beter dan gistermiddag en avond. De lichte verbetering van gisteren door de Metacam heeft nog niet doorgezet naar méér … hij wil nog steeds nauwelijks eten. Natvoer krijgt maar een paar likjes, ik heb nu permanent een bak met brokjes staan want alleen voeren op vaste tijden werkt nu totaal niet meer. Ik heb hem 2 keer zelfstandig een beetje uit die bakken zien eten, en daarnaast nog een paar keer zijn favoriete spelletje gespeeld: Marga gooit een brokje keihard de hal of de kamer in, en Quast rent erachter aan of probeert het te vangen. Uiteindelijk wordt dat brokje dan opgegeten natuurlijk, en zo krijg ik er nog wat extra brokjes in. Ik heb de afgelopen dagen heel veel voer weg moeten gooien. Niks maar dan ook niks is lekker. Volgens mij wordt hij er ook onrustig van, ook al probeer ik het zo nonchalant mogelijk neer te zetten. Dakotah en Ashmanti weken vandaag niet van z’n zijde 😀

Ik dacht vanochtend dat Dakotah ook problemen kreeg maar dat valt toch wel mee. Vanavond is Ashmanti slecht aan het eten en klinkt snotterig. Ook heeft hij vandaag een vuile broek gehad ….ach, het houdt me van de straat …

 
5 reacties

Geplaatst door op april 6, 2013 in Gezondheid katten

 

5 Reacties op “Wij zorgen voor ons zieke vriendje

  1. Marjolijn

    april 7, 2013 at 12:55 am

    Tjee zeg, het gaat dus nog niet echt lekker. Ik hoop dat het snel wat beter gaat met de ‘kids’. Want joh, zieke poezen is niks an hoor. Ik ga duimen voor jullie dat het snel beter gaat. Heel veel beterschap met de poessies. Ik blijf het volgen hier. Groetjes en sterkte Marga !!!!

     
    • margali

      april 7, 2013 at 9:26 am

      Dank je wel Marjolijn, het gaat hier inderdaad nog steeds niet lekker. Quast die nog steeds nauwelijks tot niks wil eten, en Dakotah en Ashmanti die vuile broeken hebben. Bovendien heeft Ashmanti een klein beetje last van snotterigheid, zijn zwakke plek. Als die twee het zo weten te houden dan ben ik heel blij, want eten doen ze nog wel redelijk. Quast heeft het gewoon het ergste te pakken, ligt nog steeds maar te liggen. Dit is dag 5 ….
      En zelf ben ik ook nog steeds snipverkouden. Gelukkig trekt het niet naar m’n longen. Straks met Jan een strandwandeling maken … even frisse neus halen. Fijne zondag!!

       
  2. Marjolijn

    april 7, 2013 at 2:49 pm

    Hoi Marga,

    Geniet lekker samen met Jan van je strandwandeling. Zal je vast goed doen. Maar wat vervelend dat Quast nog niet echt vooruit gaat. ‘K vind 5 dagen toch best lang. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Een kat die zo helemaal niks doet en maar ligt te liggen, nee niks an. Zoals ik al eerder zei, liever breken ze de hele keet af, bij wijze van….. Heel veel beterschap voor Quast, ik hoop dat hij toch snel een beetje vooruit gaat. En ook voor jou meid, beterschap. Kop op. Dikke knuff voor Quast en voor jou ook.

     
  3. Nienke

    april 8, 2013 at 2:10 pm

    Hai, hoe is het nu met de ziekenboeg?

     
    • margali

      april 8, 2013 at 6:40 pm

      Heb net een nieuw update gepost. Voor mezelf heb ik vandaag een rustdag ingelast want gisteren had ik een zware strandwandeling gemaakt. Het was prachtig weer maar het zand was heel rul en zacht dus loodzwaar om te lopen. En door mijn verkoudheid had ik het nog flink benauwd. Lekker zonder allerlei afspraken een dagje thuis was erg fijn. Heb heel veel muziek op een stickie gezet zodat ik niet iedere keer cd’s hoef te wisselen. Nu zet ik dat apparaat aan en heb ik de hele dag muziek die ik fijn vind 🙂

       

Geef een reactie

 
