RSS

Beetje gegeten en dan op schoot

05 Apr

Ik heb de katten eten gegeven zoals hier de gewoonte is: om 6 uur een keihard fluitje van mij en dan komen ze aanrennen. Onze patient deed het rustig aan en sjokte na een paar minuten – hij loopt een beetje met stijve pootjes – ook richting keuken. Ze mogen nooit van elkaar jatten maar dit keer heb ik ze hun gang laten gaan want ik merkte dat Quast al vrij vlot genoeg had en begon weg te lopen maar toen het bakje van Dakotah tegenkwam en daar uit ging eten. Jatten is dus momenteel een prima verleider. Hij heeft matig gegeten maar voldoende voor nu. Hij moet het zelf gaan doen. Ging daarna eerst in de slaapkamer in z’n mandje, maar ligt nu op schoot!! yessss, voor het eerst in 3 dagen heb ik weer een beenwarmer 😀

 
1 reactie

Geplaatst door op april 5, 2013 in Gezondheid katten

 

Een Reactie op “Beetje gegeten en dan op schoot

  1. Marjolijn

    april 6, 2013 at 10:19 am

    Pfffff Marga, ben blij voor jou en Quast dat het een beetje vooruit gaat. Niks aan een zieke en stille kat in huis. Ik heb ook het liefst dat ze het huis afbreken, bij wijze van spreken dan. Heel veel beterschap nog verder, ook voor jou.

     

Geef een reactie

 
