RSS

1 jaar Spuitvoeren op YouTube

05 Apr

Precies 1 jaar geleden zette ik het Spuitvoer-filmpje op YouTube. Vooral de laatste maanden wordt er een aantal keren per dag naar gekeken. De teller staat nu op 1840 en dat is voor een nederlands filmpje volgens mij helemaal niet slecht. Ik zou er engelse trefwoorden aan kunnen hangen maar ja … ik vertel m’n verhaal wel in het nederlands, ik kan er geen engelse versie van maken omdat hoofdrolspeelster Coco er niet meer is en de 3 Katimo’s volgens mij geen goeie vervangers zouden zijn. Zal er eens over nadenken. Dakotah en Ashmanti kunnen die rol toch misschien wel aan, maar Quast zou een uitdaging zijn. En nee Corien: het zou alleen maar voor de film zijn 😀

 
2 reacties

Geplaatst door op april 5, 2013 in Gezondheid katten, Vroeger

 

Tags: ,

2 Reacties op “1 jaar Spuitvoeren op YouTube

  1. marijke

    april 6, 2013 at 8:52 am

    Vertaling eronder of in het engels inspreken?

     
    • margali

      april 6, 2013 at 3:59 pm

      Ik heb er nog eens over nagedacht Marijke, maar eigenlijk zijn er in het engels meerdere filmpjes over spuitvoeren te vinden. En zó bijzonder is mijn filmpje nou ook weer niet. Het is alleen wel voor zover ik kan ontdekken het enige filmpje in het nederlands over dwangvoeren van katten. Over konijnen en cavia’s zijn er wel wat video’s, Dus ik laat het maar zo. Heb wel de bijbehorende tekst vorige week flink uitgebreid op basis van zoektermen die ingevoerd werden. Je ziet dat mensen vragen “hoe lang” en ook “hoe veel” dus dat heb ik erbij vermeld.

       

Geef een reactie

 
