RSS

Dakotah grijpt haar kans

04 Apr

Afgelopen nacht heeft Quast weer in z’n mandje aan het voeteneind van m’n bed geslapen en is er de hele nacht niet uitgekomen. Hij reageerde niet toen ik hem riep, pas toen ik hem aanraakte keek hij op. Meldde zich wel voor eten, toonde interesse, maar heeft met een beetje aansporing maar de helft van z´n natvoer gegeten. Straks de andere helft proberen. Hij braakt niet, hij voelt niet warm aan, is niet apathisch, ik zie hem drinken, hij heeft goed gepoept en geplast, en speelt geen seconde maar gaat direct naar een fijne ligplaats. Vanochtend is dat de warme vensterbank.

Dakotah grijpt intussen haar kans om te spelen want ze heeft nu 1 kater minder om rekening mee te houden, en haar broer is toch een stuk luier dan Quast 😉

Vroeger zou ik uiterlijk morgen bij de dierenarts hebben gezeten. Hoe je nu met een gezonde kat moet doen weet ik ff niet. Ik ben zelf snipverkouden en moet het ook zelf uitzieken. Ik vermoed dat Quast keelpijn heeft, mogelijk toch een virus, en denk dat hij het zelf moet uitzieken? Raar dat ik zo onzeker ben met een gezonde kat …. ik weet gewoonweg niet hoe dat is.

 
1 reactie

Geplaatst door op april 4, 2013 in Gezondheid, Gezondheid katten

 

Een Reactie op “Dakotah grijpt haar kans

  1. Mieke

    april 4, 2013 at 10:36 am

    hallo Marga,
    zelf eerst even uitzieken, en als Quast echt niet goed gaat eten en je hebt er zelf een vervelend gevoel over misschien voor het weekend even contact opnemen met de DA, maar je gezonde katjes kunnen volgens mij best tegen een stootje.
    groetjes
    Mieke

     

Geef een reactie

 
