RSS

Lekker begin van de dag …. gggrrrr

09 Feb

Volgens mij heeft Quast de lente in z’n kop. Al een paar dagen haalt hij (nog meer) kattenkwaad uit. Gisteren hoorde ik bij de drinkfontein gekrab en gestommel. Ik heb die bak al min of meer vastgezet in een dienblad met antislipmatjes etc etc, maar blijkbaar is er opeens iets dat uitnodigt tot morrelen en trekken & duwen. Vanochtend alweer, ook bij de electradraad. Dus een plastic doos gepakt, daar met een zaagje een uitkeping in gemaakt, en dat eroverheen gezet. Eens kijken of-ie daarvan terug heeft ….

tn_CIMG3228

tn_CIMG3230

Ik was daar nog niet klaar mee of ik hoorde kabaal in de keuken waar ik had staan zagen aan dat bakje.

tn_CIMG3227

Voor het eerst is meneer op de oven gesprongen, en van daaruit is die brandende cv-ketel natuurlijk mateloos interessant. Eens kijken of ik m’n snor kan verbranden 😀 …..

tn_CIMG3226

 
4 reacties

Geplaatst door op februari 9, 2013 in Keuken, Streken van Quast

 

Tags: , ,

4 Reacties op “Lekker begin van de dag …. gggrrrr

  1. ellen

    februari 9, 2013 at 6:31 pm

    je wilde zelf een rooie, missy doet zoiets niet. die kotst liever je huis vol

     
  2. margali

    februari 9, 2013 at 6:54 pm

    uhhh ….tja dan toch maar inderdaad die rooie. Waar jij trouwens ook op slag verliefd op werd herinner ik me.:D Maar Missy zal altijd m’n 4e katje blijven.

     
  3. Marjolijn

    februari 10, 2013 at 9:32 pm

    Tis een doerak 1e klas. Maar wel gezellig lijkt me.

     
  4. Yvonne den Boer

    februari 13, 2013 at 9:15 am

    Wat is het toch een avontuurlijk mannetje zeg,daar ga je nog wat mee beleven hoor,ha ha !

     

Geef een reactie

 
