RSS

Ik wil d’r in !!!!

05 Feb

Katten zijn soms zó voorspelbaar. Afgelopen nacht had ik ze rond 3 uur uit de slaapkamer gezet omdat ze begonnen te keten. Een uur later werd ik wakker van onweer. Paar minuten later volgde een heidens kabaal tegen m’n slaapkamerdeur en daar had ik op zitten wachten. Onze helden zijn namelijk niet bang van stofzuigers of het luchtalarm, maar wél van onweer en bliksem. Zodra ik de deur opendeed vlogen ze achter elkaar onder m’n bed, de veilige vluchtplek waar Ashmanti en Dakotah zich hun allereerste nacht hier verstopt hadden. Quast mocht mee voor de gezelligheid 😀

 
4 reacties

Geplaatst door op februari 5, 2013 in Katten

 

4 Reacties op “Ik wil d’r in !!!!

  1. Marjolijn

    februari 5, 2013 at 5:15 pm

    Mooi dat ze een plekje hebben waar ze zich veilig voelen. Jammer dat ze jou de halve nacht wakker hebben gehouden. Hahaha, maar daar wen je aan vind je niet. Onze Matja sliep ook altijd bij ons op bed. De laatste tijd, toen ze minder werd, ging ze 80.000 keer van bed af en kwam weer terug. Daarbij keihard miauwend omdat ze doof was. Ze denderde boven over ons heen en maakte ons talloze keren ’s nachts wakker. Maar we waren er aan gewend. Draaiden ons om en sliepen verder. Ik zou willen dat ze nog af en toe ons ’s nachts wakker kwam maken, maar helaas.

     
    • margali

      februari 5, 2013 at 5:27 pm

      Och Marjolijn, ik weet zo goed hoe je je voelt. We zouden er wat voor over hebben als we ze terug hadden, gebroken nachten maken niks uit. Vanochtend was ik aan het stofzuigen rond de blauwe klimboom en daar is een kale plek in het tapijt van de jaren dat ik 2 tot 3 keer per nacht Benneke probeerde te voeren. Mensen zeiden “dat hou je nooit vol” maar dat zeiden ze 4 jaar later nóg, en ik was er nog steeds en zou het met liefde weer over doen. Ik kan me zo goed voorstellen dat je Matja ontzettend mist en haar pootjes dolgraag nog een keer bovenop je zou willen voelen. Koester de herinneringen, gelukkig heb je die en zijn ze zo mooi….

       
  2. Marjolijn

    februari 6, 2013 at 7:32 pm

    Ja Marga, je snapt het precies wat ik bedoel. En ik vind het zo mooi hoeveel jij ook voor je poezen doet, en hebt gedaan. Wij zijn net zo. En we doen het met liefde. En ach, je krijgt er ook zoooooo veeeeel voor terug. En ja, gelukkig hebben we mooie herinneringen waar we met liefde op terug kunnen kijken. En zo mooi toch dat je ze met wat extra zorgen en het met liefde inleveren van een beetje nachtrust, nog zoveel tijd extra hebt kunnen geven. Jouw Ben en onze Matja hebben het veel langer volgehouden dan menigeen ooit had gedacht. En dat is toch prachtig.

     
  3. Mieke

    februari 6, 2013 at 8:20 pm

    Dag lieve Marga,
    Je hebt het maar druk met je drietal, ik lig in een “deuk” om je verhalen, geweldig, ik zie het zo voor me.
    Blijf vooral schrijven, het doet me goed (ik hoop jou ook!.
    groetjes Mieke

     

Geef een reactie

 
