RSS

Heerlijke tafereeltjes

12 Jan

Na het opruimen vanochtend moesten we natuurlijk uitrusten van het harde werk. Ashmanti ligt vandaag al pontificaal te wachten in de stoel van Jan, die pas morgen komt. En de andere twee waren weer heel klef:

klef stel

En verder heb ik eindelijk vandaag geen vuile broeken bij Ashmanti en Dakotah gezien. De afgelopen weken kwam dat regelmatig voor, maar omdat ik nogal onder de pillen zat hield ik niet zo goed in de gaten wat ze nu eigenlijk zaten te eten. En kwam eergisteren tot de ontdekking dat ze naast de harde brokjes eigenlijk wel erg veel vis kregen. Weliswaar heel goed voer, maar wel voornamelijk vis. Dus terug naar afwisselend kip of vlees en ziedaar …. Ashmanti en Dakotah hadden vandaag een schone broek. Quast heeft nooit ergens last van 😉 en haalt alleen maar kattenkwaad uit. Afgelopen nacht werden de raggies en ik wakker van een harde klap, en dus liep ik met 2 grommende raggies eerst slaapdronken naar achter om te zien of er weer plantenbakken op het balkon tegen de vlakte gegaan waren. Niks loos … en toen hoorde ik geknabbel in de poezenkamer. Meneer Quast had een blik brokjes uit de kast weten te wippen en de hele vloer lag bezaaid. Dus katten uit de kamer weten te werken, en toen maar opruimen.

En nu zit ik lekker met de lampjes aan, met Quast op schoot, Ashmanti weer in z’n stoel, en Dakotah is zó zoet en heerlijk in haar eentje – en ongestoord – aan het spelen, daar kan ik tranen van in m’n ogen krijgen.

Dakotah speelt zo zoet

 
1 reactie

Geplaatst door op januari 12, 2013 in Gezondheid katten, Streken van Quast

 

Een Reactie op “Heerlijke tafereeltjes

  1. Marjolijn

    januari 13, 2013 at 5:53 pm

    Ach lieffff, zo zoet aan het spelen.

     

Geef een reactie

 
