RSS

Grote opruiming

12 Jan

Vanochtend heb ik een begin gemaakt met het opruimen van oude adminstratie. Bergen papier, vaak 10 jaar oud. Alles van m’n werk, oude salarisstroken, correspondentie van m’n advocate Roos toen ik bijna m’n werk verloor, oude fakturen van Jan toen hij me nog naar m’n werk vervoerde, oude verzekeringspapieren enz enz

Dakotah vond het prachtig, al die stukjes papier en dat geluid van het kapotscheuren. Hier staat ze te kijken, om vervolgens een duik in het papier te nemen en daar weer zo van te schrikken dat ze weg schoot voordat ik dat op de foto kon zetten.

Dakotah in papierberg

Ik ben er nog lang niet mee klaar, en ga proberen om alles van 6 ordners naar 2 ordners terug te brengen. Lekker overzichtelijk, en weg met alle oude bagger.

 
1 reactie

Geplaatst door op januari 12, 2013 in Katten

 

Een Reactie op “Grote opruiming

  1. Marjolijn

    januari 13, 2013 at 5:51 pm

    Een beste klus zo te zien, maar gelukkig heb je hulp………..

     

Geef een reactie

 
