RSS

Keerpunt

25 Dec

Gisteren besloot Dakotah dat het beter gaat met haar. Ik zag haar weer als vanouds rennen, en af en toe lekker spelen. Haar ontlasting wordt steviger, vanochtend weer bijna normaal. Harde brokjes gaat nog niet zoals vroeger, maar gisteravond mailde Liesbeth nog dat het natuurlijk best mogelijk is dat Dakotah besloten heeft dat ze dat natvoer wél zo lekker vindt en die brokjes niet meer zo hoeft ….. Ik heb haar natuurlijk verwend met extra natvoer na haar operatie maar dat is nu afgelopen. Eens zien wat ze daarmee doet.

Ashmanti is gelukkig weer helemaal de oude, en het dweilen is verleden tijd. Komende nacht ga ik weer lekker in m’n eigen bed slapen, waarschijnlijk tot verdriet van de katten want die vinden het een feest als ik bij ze slaap. Vinden ze véél leuker dan dat zij bij mij slapen …. gekke katten 😀

Kortom: wij vierden gisteravond rustig en vredig Kerstavond ….

Dakotah en Quast kroelen

 
3 reacties

Geplaatst door op december 25, 2012 in Gezondheid katten

 

3 Reacties op “Keerpunt

  1. Dicky

    december 25, 2012 at 12:38 pm

    Heel erg fijn om te lezen Marga .
    Geniet van je feestdagen met Cats’ en lover.
    Dikke kus uit Drenthe

     
  2. Mieke

    december 25, 2012 at 3:28 pm

    dit ziet er ook wel erg vredig uit! was het overal maar zo…..
    groetjes uit een natte bollenstreek.
    Mieke

     
  3. Yvonne den Boer

    december 27, 2012 at 7:49 pm

    Ik dacht,ik geloof dat ik even bij moet lezen hier,en dat was zo!
    Fijn dat je katjes zich weer beter voelen,vooral met deze dagen zijn zieke katjes niet fijn!

    En wat een boffie,die Quast,hij heeft er weer drie ha ha !
    Fijn dat je gisteren wel naar Jan kon met al je heerlijke eten,ze waren vast erg blij met je!

     

Geef een reactie

 
