RSS

Dakotah op controle

21 Dec

Vanmiddag kon ik terecht bij Liesbeth want Dakotah wou sinds gisteravond niet of nauwelijks brokjes eten. En dat was de dagen ervoor toch echt niet zo. Ook had ze gisteren dunne poep en een vuile broek (Ashmanti vanochtend ook trouwens). Met het weekend en Kerst voor de deur had ik geen zin om af te wachten omdat ik bang was dat er toch iets in dat bekkie niet goed ging. Jan had vrij vandaag en kon ons gelukkig brengen, pijlsnel door de vrijdagmiddagdrukte dwars door de binnenstad. Dakotah’s bekkie zag er goed uit, alles heelt goed, geen open wonden, geen koorts, wel een beetje opgezette keelklieren. Zou een virusje kunnen zijn, of misschien nog wat zwelling na de ingreep? Ik ga nog een paar dagen pijnstiller geven en met kerst moet het dan toch weer in orde zijn. Blij dat ik geweest ben. Ik voorzag een vechtpartij om haar in de mand te krijgen maar ze liet zich zonder verzet oppakken en erin zetten. Leek me een veeg teken maar blijkbaar is er dus toch niks ernstigs aan de hand. Jan zei al “volgens mij went ze er aan”….

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op december 21, 2012 in Gezondheid katten

 

Geef een reactie

 
