RSS

Ze ligt weer op schoot

14 Dec

Het wantrouwen is er nog steeds, maar op bepaalde tijden en in bepaalde situaties (als ik op de bank ga zitten bijvoorbeeld) is dat vergeten. Ze lag vanmiddag – en ook nu weer – heerlijk op schoot. Quast heeft haar vanmiddag een flinke wasbeurt gegeven, ze zat eerst een beetje te wriemelen maar hij legde gewoon een grote poot op haar nek “stil jij!” en heeft haar helemaal afgelebberd.

Quast wast

Dakotah heeft vandaag weer prima gegeten. Ze lijkt me ook aktiever. De Stomorgyl gaat een beetje lastig naar binnen. Waar ze vroeger prima slikte wipt ze die rooie pil er nu met gemak weer uit, dus ze had een paar rooie plekken in haar kraag gisteren. Die pil smaakt ook vies als het buitenlaagje eraf is, dus vandaag maar weer lekker in capsules gedaan. Ging veel beter. De Metacam verstop ik in een klein beetje vis zodat ik haar dat niet direkt in dat pijnlijke bekkie moet spuiten. Ik probeer haar maar zo weinig mogelijk te plagen en gebruik liever truukjes.

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op december 14, 2012 in Gezondheid katten

 

Tags: ,

Geef een reactie

 
