RSS

Sterk meiske

13 Dec

Dakotah is een bikkeltje, maar dat wisten we al. Gisteravond om 6 uur ging ze al met de katers mee eten. Ik gaf haar een klein beetje natvoer en dat ging prima naar binnen. Om 10 uur heeft ze gewoon een volle portie gegeten, en ging daarna de andere bakjes schoonlikken. Ik heb voor de zekerheid bij de katten geslapen op een kampeerbedje (áltijd groot feest) om zeker te weten dat de katers haar nog een beetje met rust lieten. Zodra ik het licht uitdeed hoorde ik dat er in de hal een kat ging spelen met een rietje, en dat bleek Dakotah te zijn. Het duurde niet lang, maar het was wel een heel goed teken. Ook vandaag heeft ze goed gegeten, en slaapt ze nog veel maar is duidelijk tevreden: lekker rekken en strekken.

Vanmiddag werd ik trouwens nog door de praktijk gebeld: Karolien informeerde hoe het met Dakotah ging. Vond ik erg prettig, en ook een goed beleid. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die bijvoorbeeld twijfelen of het wel goed gaat maar niet meteen willen gaan bellen. Heb ik zelf niet zo’n last van 😀

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op december 13, 2012 in Gezondheid katten

 

Geef een reactie

 
