RSS

Niet lang dus ….

08 Dec

Gisteren ging het nog wel en lieten de katjes de lichtjes redelijk met rust. ’s Nachts sliepen ze bij me maar om 5 uur was het bal. Ik werd wakker van aanhoudend getik tegen het raam, en jawel: Quast en Dakotah – partners in crime – zaten te pingpongen met de lichtjes. Ashmanti was gewoon lui op bed blijven liggen maar ging zich er ook mee bemoeien dus ik heb alles in het achterhuis opgesloten en ben verder gaan slapen. Vanochtend moest ik even studeren maar dit is de oplossing geworden:

kerstlichtjes ingekort

Volgens mij kunnen ze hier niet bij …. ze hebben dus niks kapot gemaakt Corien, dat doen ze nooit.

 
3 reacties

Geplaatst door op december 8, 2012 in Katten, Streken van Quast

 

Tags:

3 Reacties op “Niet lang dus ….

  1. corien

    december 8, 2012 at 7:38 pm

    dit is dus de 1e na foto. denk dat er meer volgen.

     
  2. margali

    december 8, 2012 at 7:52 pm

    Jij bent een doemdenker 😀

     
  3. Everdien

    december 8, 2012 at 9:51 pm

    Heel herkenbaar, het blijft zoeken naar oplossingen.

     

Geef een reactie

 
