RSS

Missy en Duc, video

23 Nov

Ik kreeg van Ellen een leuk filmpje gestuurd van Missy met Duc, een van haar honden. Als ik daar naar kijk weet ik weer dat ik de juiste beslissing heb genomen om Missy in haar bekende omgeving te laten en niet na de dood van Coco hierheen te halen. Dat was echt een beslissing waar ik een tijd over heb lopen dubben, en met Ellen ook goed over gesproken heb. Ik wilde graag jongere katten en gelukkig was het voor Ellen en Arie geen probleem. Missy zou zich hier trouwens stierlijk verveeld hebben denk ik 😀

                                                                             Missy en Duc

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op november 23, 2012 in Buitenwereld, Katten

 

Geef een reactie

 
