RSS

Toch een traantje gelaten ….

10 Nov

Nee, niet vanwege een katje. Maar vanochtend heb ik voor de laatste keer in m’n geliefde autootje gereden, naar de garage die hem gekocht heeft. Ik heb nu geen auto meer. Het was echt belachelijk dat ik hem had: nieuw gekocht in 2004 heeft hij nu 25.000 km op de teller. Hij ziet er schitterend uit, het is een automaat ook nog, maar de kosten zijn hoog, en ik liet hem eigenlijk voornamelijk uit op een tripje naar de carwash, en dan weer gauw terug naar huis. Hij heeft me nooit in de steek gelaten, reed heerlijk, heeft mamma vervoerd op menig tochtje, en natuurlijk kende hij de weg naar de dierenarts uit z’n hoofd. Einde van een tijdperk. Dag auto!

                                          In 2004, zo blij met m’n auto, voor het huis van m’n moeder ……

Ik had dit bericht nét geschreven en toen skypte m’n zusje Ineke vanuit de USA. Haar 2 kleindochters van 7 en 3 waren bij haar, en toen ze hoorden dat ik een beetje verdrietig was hebben ze een enorm huil-concert voor me gegeven om me te laten zien dat ze meeleefden. Het klonk ongeveer als 100 klaagzingende vrouwen uit het oostblok 😉 Ik voelde me enorm getroost, en kreeg prompt de slappe lach ….

 
2 reacties

Geplaatst door op november 10, 2012 in Buitenwereld

 

2 Reacties op “Toch een traantje gelaten ….

  1. Mieke

    november 10, 2012 at 9:46 pm

    Hallo Marga,
    Wat goed van je, maar het is ook weer het einde van een tijdperk! ik denk wel dat als je in de stad woont je er eerder aan toe komt om de auto weg te doen, je hebt overal vervoer dichtbij en de zorg van de auto of er niet wordt ingebroken, of dat er iemand tegenaan rijdt er altijd wel is, en de kosten, zeker een belangrijk punt. maar ik vind het heel knap van je.
    Heel fijn dat je nichtjes zo meeleven!!
    groetjes en fijn weekend.
    Mieke

     
  2. Marloes

    november 11, 2012 at 12:22 pm

    Wat een moeilijke beslissing! Veel sterkte met wennen aan deze nieuwe situatie.

     

Geef een reactie

 
