RSS

Afscheid van Fleur

07 Nov

Helaas kreeg ik bericht dat vandaag Fleur is ingeslapen, nog geen twee maanden na haar vriendinnetje Delilah.

Everdien schreef: Tot mijn grote verdriet hebben we onze Fleur vanmiddag in laten slapen.
Net als bij Delilah was er kanker in het spel. Het ontwikkelde zich in de lever.Om verder lijden te voorkomen was dit de juiste maar zeer verdrietige beslissing. Ze heeft haar zeventiende verjaardag op 18 februari niet mogen halen. We gaan onze bourgondische zoete suikerbol missen.

Everdien en Gijs, ik wens jullie heel veel sterkte. Wat zullen jullie haar missen. Ik hoop dat haar zusje Davie haar niet al te erg gaat missen en misschien troost kan vinden bij Dion. Ik denk aan jullie!

 
1 reactie

Geplaatst door op november 7, 2012 in Afscheid & rouw, Buitenwereld, Katten

 

Een Reactie op “Afscheid van Fleur

Geef een reactie

 
