RSS

freekibblekat

07 Okt

Ik wou dat ze dat hier in Nederland konden opstarten. Een tijd geleden heb ik m’n emailadres opgegeven bij een amerikaanse site:

Right or wrong, you win! Click on an answer, and every day you do, we’ll provide 10 pieces of kibble to Animal Shelters to help feed their hungry cats.  Play Meow Trivia every day – the more you play, the more kibble for the cats!

Iedere dag krijg ik een email met een “katten”-vraag. Of ik nu goed of fout antwoord geef, er gaan 10 brokjes naar de opvang. Soms heb ik geen idee bij een typisch amerikaanse vraag, maar soms weet ik het ook wel. Leuk want je leert er van. Het moet een enorme organisatie zijn om dit voor elkaar te krijgen, maar blijkbaar werkt het.

 
5 reacties

Geplaatst door op oktober 7, 2012 in Buitenwereld, Katten

 

Tags: , , ,

5 Reacties op “freekibblekat

  1. Everdien

    oktober 7, 2012 at 12:41 pm

    Nieuwsgierig geworden heb ik ook mee gedaan en de vraag van vandaag goed beantwoord.

     
  2. Everdien

    oktober 8, 2012 at 8:43 am

    Vandaag weer mee gedaan en de vraag was wederom een makkie maar ongetwijfeld zal het zich ook voordoen dat ik het niet weet en daar wachten we op. Echt een leuke tip!! Ga ook deelnemen.

     
  3. margali

    oktober 8, 2012 at 9:50 am

    Leuk dat je meedoet Everdien. Ik had ‘m ook goed 😉 Je kunt dit trouwens ook voor honden doen, kijk maar rechts op die pagina. Als je dagelijks een email krijgt dan vergeet je het niet.

     
  4. Mieke

    oktober 8, 2012 at 4:47 pm

    Ik had h’m ook goed!!

     
  5. marijke

    oktober 11, 2012 at 9:18 am

    Doe ook mee, leuk initiatief.

     

Geef een reactie

 
