RSS

Weet iemand waar het uitknopje van Ashmanti zit?

25 Sep

Ik word kierewiet van die kater! 😀 Afgelopen nacht hebben we allemaal als een roos geslapen, maar vanaf 7 uur is hij nonstop aan het rennen, spelen, ruzie zoeken, knokken, en werkelijk álles overhoop aan het halen. Quast en Dakotah zijn talloze keren achterna gezeten en konden soms met moeite het vege lijf redden. Af en toe een pluk haar kwijt, maar gelukkig had ik zondag Ashmanti’s nagels geknipt dus ik zie nog geen bloed of dichtgeknepen ogen. Ik was sinds vrijdag stokdoof dus gelukkig ontging me veel. Maar sinds een uur zijn m’n oren uitgespoten en nu dendert het niet alleen in huis maar ook in m’n oren 😀

De boosdoener probeert nu m’n plant op te eten:

 
6 reacties

Geplaatst door op september 25, 2012 in Katten

 

6 Reacties op “Weet iemand waar het uitknopje van Ashmanti zit?

  1. Nienke

    september 25, 2012 at 8:04 pm

    Batterij er uit halen misschien? Haha, ze houden je wel lekker bezig he?
    Ik heb de afgelopen weken ook heerlijk genoten van (grote) katten en een hoop jong grut, ik mail je later nog wel even 😉

     
  2. margali

    september 25, 2012 at 8:06 pm

    Zeker bij de buurvrouw opgepast? 😀

     
  3. Nienke

    september 25, 2012 at 10:16 pm

    Nee, de buurvrouw heeft juist bij mij opgepast 😉
    Ik was bij o.a. leeuwen, luipaarden en cheeta’s

     
  4. margali

    september 26, 2012 at 7:04 am

    Er begint me iets te dagen ……. 😉

     
  5. Mieke

    september 27, 2012 at 12:16 pm

    Gaat vanzelf weer over Marga, als het weer wat rustiger wordt, dieren en oude mensen he!!! dus je moet het even uitzitten, komt allemaal goed!!

     
    • margali

      september 27, 2012 at 12:24 pm

      Mieke, waarom hij het die dag op z’n heupen had weet ik niet, maar nadat ik m’n noodkreet hier geplaatst had ontdekte ik op m’n bed – op de plek waar Ashmanti ’s nachts slaapt – een paar fikse plukken wit haar. En ik denk zo maar dat Ashmanti van Quast op z’n ballen heeft gehad. Quast is de goedheid zelve, maar als het hem te gortig wordt kan hij flink van zich af bijten 😀 ’s Nachts heeft Ashmanti dan ook niet bij ons geslapen en bleef moederziel alleen in de achterkamer. Afgelopen nacht was hij er weer, maar nu eindelijk zonder gedonder over wie waar mag liggen. In alle rust zocht ieder z’n plekje op. En gister overdag (nu ook trouwens) was hij weer gewoon zichzelf: lekker spelen, af en toe z’n zus doodknuffelen die dan meisjesachtig begint te gillen en even later met 4 poten tegelijk bovenop Ashmanti’s rug springt ….en dan maar racen jongens!!

       

Geef een reactie

 
