RSS

Op verzoek van Dirk: Catshelter veiling

25 Sep

Hi Marga,
Zou jij misschien deze link naar Catshelter op je blog willen zetten?

Je kan niet alle katjes redden en er zitten grenzen aan hoeveel geld je
er aan kan uitgeven maar Catshelter doet heel erg haar best. En dit is
een leuke manier om wat gedumpte of zwerfkittens een goed leven te
geven. Je krijgt er iets moois en unieks voor terug.

En als je niet “wint” op de veiling heb je er in ieder geval voor
gezorgd dat iemand anders nog meer doneert dan jij kunt of wilt.

Ik doe al een paar jaar mee met de veiling en heb een aantal medewerkers
ontmoet en ik weet dat er helemaal niets mis is met Catshelter.

Dirk

@Dirk: ik weet dat je ieder jaar meedoet. En wat jij nu weer uitgekozen hebt is beeldschoon …. Ik hoop dat je'”wint” 😉

 
10 reacties

Geplaatst door op september 25, 2012 in Buitenwereld, Katten

 

10 Reacties op “Op verzoek van Dirk: Catshelter veiling

  1. marijke

    september 25, 2012 at 10:42 am

    Norton blokkeert hem bij mij …

     
  2. margali

    september 25, 2012 at 11:09 am

    Marijke, toen ik de link uit de meail van Dirk aanklikte ging het prima, vervolgens kopieerde ik die link in m’n weblog en kreeg ik ook een avast-blokkade wegens malware. Ik heb toen iets veranderd en toen ging het prima. Ik heb je de mail van Dirk gestuurd, kijk eens of het dan goed gaat. En ik heb hier ook nog iets veranderd … en anders: Dirk hellup !!! roep ik dan altijd 😀

     
    • marijke

      september 25, 2012 at 12:31 pm

      In de mail lukt het wel, prachtig trouwens wat Dirk heeft uitgezocht, maar hier blijft het niet lukken.

       
      • margali

        september 25, 2012 at 12:34 pm

        Bij mij lukt het wel ….snik. Waarschijnlijk is het iets in de afstelling van je NAV, maar ja … om dat nou te gaan veranderen zou ik niet doen.

         
  3. marijke

    september 25, 2012 at 1:19 pm

    Denk ik ook, staat misschien scherp afgesteld.

     
    • Dirk

      september 25, 2012 at 6:11 pm

      Nou Marijke, dat is keurig gedaan van Norton…. Toen ik de link (waar overigens niets mis mee is) de eerste keer aanklikte kreeg ik de melding dat een pagina van – hou je vast – buymeaslut.com niet gevonden kon worden. Daarna werkte het wel. Mogelijk probeert WordPress bij externe links er reclame tussen te gooien en/of ze zijn gehackt……

       
      • margali

        september 25, 2012 at 6:19 pm

        Dirk, wie bedoel je met “ze” ? WordPress? volgens mij is de veilingsite van catshelter gehackt dan. Ik heb net 2x gegoogled op veiling catshelter en vervolgens op het resultaat geklikt en krijg weer diezelfde blokkade. Ik denk dat ik beter dit bericht kan verwijderen want ik heb geen zin om mensen in problemen te brengen. Ik wacht nog even jouw reaktie af.

         
  4. margali

    september 25, 2012 at 6:22 pm

    en nu doe ik het nog een keer en krijg ik keurig die site en geen blokkade. Kun je niet contact met die mensen opnemen?

     
    • Dirk

      september 25, 2012 at 6:34 pm

      Haal maar weg….. Ik neem contact met ze (catshelter) op

       
  5. margali

    september 27, 2012 at 6:31 am

    Dirk heeft contact gehad met de site. Geen problemen meer dus deze post weer terug uit de prullenbak gehaald.

     

Geef een reactie

 
