RSS

Nu het kouder wordt ….

22 Sep

…. slapen de katjes alle 3 ’s nachts bij mij op bed. Ze wachten tot ik het licht uitdoe omdat m’n ogen dichtvallen, eerst komt Quast tegen m’n knieën liggen en dan begint de pret en ben ik weer klaarwakker: Dakotah en Ashmanti klimmen over me heen en gaan tussen mij en de muur liggen. Maar ja, dat duurt niet lang omdat Ashmanti opstaat en Dakotah er weer af mept. Dit spelletje herhaalt zich gedurende een half uur terwijl Quast rustig blijft liggen en denkt: “ik lig goed, je gaat je gang maar”….. Uiteindelijk vallen we dan toch in slaap en heeft Ashmanti zich erbij neergelegd dat z’n kleine maar felle zusje zich niet laat intimideren. Zo kon ik ze vannacht kieken:

Ergens tussen 5 en 6 uur vindt Quast dat er ontbeten moet worden en gaat over m’n hoofd lopen, dus dan is het welletjes en vliegen ze de slaapkamer uit. Om 7 uur staan we op en wordt er dan éindelijk (zegt Quast) gegeten en gaan ze de buitenboel.inspecteren:

Terwijl ik dit aan het schrijven ben – ik wou net gaan zeggen dat het toch wel heel idyllisch en vredig is – gaat Ashmanti achter Quast aan en dat geeft een enorm kabaal. Twee van die grote katers die door je huis denderen, grommend en blazend ….. heel anders dan het damesachtige gepiep van Dakotah. Quast heeft zich nu verschansd achter m’n grote oefenbal, en Ashmanti ligt op wacht. Maar de bui is al weer overgewaaid, ze zitten te duwen tegen die bal 😀

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op september 22, 2012 in Katten

 

Geef een reactie

 
