RSS

Afscheid van Delilah

11 Sep

                                                                        Delilah, rust zacht ………

Op 10 september 2012 is Delilah rond 16.00 uur thuis heel rustig en vredig ingeslapen, geholpen door haar lieve dierenarts. Ze werd 14 jaar oud, een prachtig Maine Coon dametje.

Everdien schreef: “Ze laat een lege plek achter. Ik mis haar want als ik achter de laptop zat lag ze altijd bij me op tafel. Als ik zat te haken maakte ze de bol door de war. Vannacht sliep ze nog naast mijn hoofdkussen”.

Lieve Delilah, je vriendjes Dion, Fleur en Davie zullen je missen.

Everdien en Gijs, heel veel sterkte met dit grote verlies.

 
2 reacties

Geplaatst door op september 11, 2012 in Afscheid & rouw, Buitenwereld, Katten

 

2 Reacties op “Afscheid van Delilah

  1. Everdien

    september 11, 2012 at 2:13 pm

    Marga,

    Bedankt!!

    Gijs en Everdien.

     

Geef een reactie

 
