RSS

Apport!

02 Sep

Ik heb het voor elkaar, en had het eerst niet eens in de gaten. ’s Ochtends na alle rituelen (eten, kattenbakken uitmesten, katten kammen) gaan de katjes spelen en zit ik achter m’n computer met een kop koffie. Dus vaak niet helemaal met m’n aandacht bij wat er gebeurt. Ashmanti speelt met z’n rood-groene balletje, legt het naast m’n stoel aan m’n voet, ik gooi het lekker ver weg de hal in, en hij brengt het na verloop van tijd weer netjes bij me terug voor nóg een rondje 😀 En dat doet hij eigenlijk al een hele tijd …. dus Dirk: Ashmanti kent het spelletje allang, ik heb hem niks hoeven leren. We moesten alleen de juiste plek vinden.

Hij ligt nu voor pampus. Als hij zo aan het rennen is dan lukt het me niet om foto’s te maken …. hij is onvermoeibaar en razendsnel ….

 
4 reacties

Geplaatst door op september 2, 2012 in Katten

 

4 Reacties op “Apport!

  1. Dirk

    september 3, 2012 at 7:33 pm

    Het enige wat hij moest leren is hoe hij jou duidelijk kon maken wat de de bedoeling was.
    En jij moest leren wat hij bedoelde.
    Mindfullness….

     
  2. margali

    september 3, 2012 at 7:46 pm

    😀 inderdaad! opeens zaten we op dezelfde golflengte en in “gesprek”…..
    Vanochtend weer hetzelfde, alleen had ik helaas niet zoveel tijd omdat ik weg moest. Morgenochtend weer ….

     
  3. Natan

    september 16, 2012 at 2:14 pm

    Wat leuk zeg!! Saar van mij doet dit ook, net een hondje is het dan! Fijn dat het zo goed gaat met je katten!

     
    • margali

      september 16, 2012 at 8:50 pm

      Hi Natan! het gaat goed hier inderdaad. Er moesten in het begin nog wat dingen verholpen worden maar nu heerst er rust. Ik hoop dat het bij jou ook goed gaat. Ik moet weer eens op het forum gaan kijken 😉
      groetjes
      marga

       

Geef een reactie

 
