RSS

Ashmanti in nood …..

30 Aug

Eindeloos kan hij spelen met z’n rood-groene balletje. Vanochtend heeft hij – terwijl de andere katten allang lagen te slapen – echt minstens een half uur door het huis gedarteld. Dat balletje zag alle hoeken van het huis terwijl ik genietend van die herrie bezig was in de keuken. Tijdje later stond ik de was op te hangen, en opeens werd het stil en hoorde ik luid gejank van Ashmanti. Ik dacht eerst nog dat het een soort aanvalskreet was (Dakotah doet dat ook terwijl ze dan een muis in haar bek heeft) maar uiteindelijk ging ik toch maar kijken en zag toen dit tafereeltje:

Balletje dreef in het water en blijkbaar had hij niet het benul om hem er uit te vissen met z’n bekkie 😀 Of hij wou mij even laten vissen …. zou ook kunnen. Ik heb hem maar even geholpen, zo ben ik ook wel weer.

 
1 reactie

Geplaatst door op augustus 30, 2012 in Katten

 

Een Reactie op “Ashmanti in nood …..

  1. Nadine

    september 2, 2012 at 11:08 pm

    Whahahaa, tja, ’t is geen Coon, die kukelt ‘em er expres in, zodat ‘ie er weer uitgeplonst kan worden 😀
    Troost je met de gedachte dat de laatste stap in dat proces, het balletje in het baasje z’n schoenen stoppen is,hehehe… Kun je hem beter een keertje komen redden.

    Heerlijk knuffeltje!

     

Geef een reactie

 
