RSS

Opgestaan?…. plaats vergaan!

28 Aug

….. zegt meneer Quast, en dat ondervonden zowel Ashmanti als ik.

Ashmanti lag op zijn (!) kussen, en ging even wat eten. Prompt werd dat kussen ingepikt door meneer Quast. Gelaten voegde Ashmanti zic h en ging er maar voor liggen, wachten tot hij er weer op mocht.

En ik had bij het tevoorschijn komen van de zon gauw de kussens op m’n tuinstoel gelegd, met extra kussentje voor m’n rug en daaroverheen een handdoek. Ging nog even m’n potje thee halen, dacht bij terugkomst: “zo, daar is Quast weer bezig geweest”:

Bijna was ik op m’n stoel neergeploft toen ik vanuit m’n ooghoek iets roods zag onder die handdoek. Bijna een platte Quast gehad:

Maar dit keer ging Marga toch écht niet keurig voor die stoel op de grond liggen wachten tot ze er in mocht 😀

 
3 reacties

Geplaatst door op augustus 28, 2012 in Streken van Quast

 

3 Reacties op “Opgestaan?…. plaats vergaan!

  1. Yvonne

    augustus 31, 2012 at 1:01 pm

    Ha ha ,je maakt toch wat mee met dat grut,heb even bijgelezen hoor Marga!
    Dat doet Geoffrey ook altijd,op je plekje gaan zitten of ,als je denkt dat je hem kwijt bent,jahoor,onder of in of tussen het dekbed!
    Gelukkig dat je niet op die malle Quast bent gaan zitten zeg!

     
  2. margali

    augustus 31, 2012 at 2:09 pm

    Ha die Vonne! je bent er weer 😉 Ik hoop dat je katjes al helemaal gewend zijn?
    Ja dit drietal stelt me dagelijks voor verrassingen: in m’n vensterbank zitten 2 schroeven die ik heb afgedekt met plastic dopjes. Vanochtend lagen die dopjes keurig eruit gepeuterd netjes vlak naast de schroeven. Ze waren er gelukkig niet mee gaan voetballen ….

     
    • Yvonne

      september 2, 2012 at 12:02 pm

      Ja,weer even wat rust hier,wel door met klussen,maar in gematigd tempo!
      De katjes zijn goed gewend,hebben het prima naar hun zin,alles staat open hier,dus gezellig altijd in onze buurt.
      Het balkon is dus afgezet met een net als ze buiten zijn,en dat is maar goed ook,want Geoffrey was me van de week voor en zat al op de rand naast mijn Hortensia,de boef!
      Maar die van jou verzinnen nog steeds wat nieuws om je bezig te houden dus,ze zijn ook nog zo lekker jong hé,maar beter zo dan patiëntjes achterna moeten lopen toch?

       

Geef een reactie

 
