RSS

Snoepen!

25 Aug

Quast begon vanochtend weer een beetje te eten. Het hield nog niet over, maar het begin was er. Overdag nog geen brokjes (en hij is toch een échte brokkenman), maar een vers kattengrasplantje ging er wel in. Bij allemaal trouwens.

Ik heb ook wat plantjes voor m’n balkon gekocht want de petunia’s waren verpieterd. En ik mag hangen als ik al heideplanten in de bakken ga zetten. Gelukkig kon ik nog wat vlijtige liezen vinden. Lekker felle kleurtjes, vol bloemen. Misschien kan ik er alleen maar vanachter de ramen van genieten, want het weer is nu rampzalig. Onweer en stortbuien. Ik merkte dat er een enorme waterval vanaf het dak naar beneden kwam. Tijdens een droge periode ben ik het dak opgegaan, en zag dat de regenpijp van de buren vlak onder de goot loshing. Alle water vanaf het grote dak viel zo naar beneden, gedeeltelijk op mijn balkon …. Op zaterdag kan ik het schuidden om buren in beweging te krijgen (heb ik uberhaupt geen zin in) dus ik heb de regenpijp droog gemaakt en met een stuk duct tape de 2 stukken pijp weer verbonden. Klusje geklaard in 30 seconden, heel wat sneller dan wachten tot na het weekend en dan eens kijken of we een loodgieter kunnen vinden of misschien wel helemaal niks doen.

Nu net heeft Quast héérlijk gesmikkeld van een blikje Porta21. Het gaat dus weer goed met hem.Ik ben af en toe wat aan het experimenteren met natvoer. Heb al kipfilet, rundergehakt, Animonda Carny geprobeerd ….. ze motten het niet! Maar de Applaws kip, Porta21 en vooral de Whiskas Pure gaan er lekker in. En nu liggen ze uit te buiken, Quast weer in z’n mamma-mandje: eerst lekker pompen en dan knock-out binnen de kortste keren.

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op augustus 25, 2012 in Buitenwereld, Gezondheid katten

 

Geef een reactie

 
