RSS

Waar is m’n balletje?

21 Aug

Dagelijks terugkerend ritueel: Marga moet het balletje van Ashmanti zoeken. Er slingeren hier wel 6 balletjes: blauwe, groene, roze …. mét en zonder pluche. Maar die zijn allemaal niet interessant: Ashmanti wil maar 1 balletje en dat is die rood met groene.

Náchtmerries krijg ik er van. Loopt hij zich duidelijk te vervelen en overal te zoeken, dan ga maar weer als goed personeel op m’n knieën om onder alle kasten te kijken. Vanochtend was het ook weer raak: ik had dat balletje in de hal nét richting keuken gegooid, kijk 2 seconden een andere kant op, en balletje is weg….. Ashmanti zat me verwachtingsvol aan te kijken. Overal gezocht in de keuken: niets te vinden, ook niet onder het halkastje. Opeens werd ik slim en duwde hem opzij: meneer bleek er gewoon bovenop te zitten. En maar toekijken hoe ik dat kastje van de muur trek …..

 
2 reacties

Geplaatst door op augustus 21, 2012 in Katten

 

2 Reacties op “Waar is m’n balletje?

  1. Dirk

    augustus 21, 2012 at 7:42 pm

    Ashmanti is dus bezig om jou te leren apporteren 🙂

     
  2. margali

    augustus 21, 2012 at 7:45 pm

    Ik lig in een deuk …. zo had ik het nog niet bekeken…..wat een slimme kat hè? (om maar niks over mezelf te zeggen).

     

Geef een reactie

 
