RSS

Ondankbare katten!

15 Aug

Vanochtend – na fitness – heb ik me in het zweet gewerkt om de rijdbare airco uit z’n bergplaats te halen en te installeren in de zitkamer aan de voorkant. Daar staat de hele ochtend de zon op te branden, en zelfs met vitrages en gordijnen dicht wordt het daar bloedheet. Tussen de schuifdeuren heb ik een dik stuk doorzichtig plastic hangen zodat die deuren evengoed open kunnen blijven maar de koelte binnen blijft. En wat denk je? de katjes kwamen even kijken, maar liggen nu met z’n allen in de bloedhitte achter. Nou ja …. ik zit lekker koel in 22 graden, zij in ongeveer 27 graden.

Overigens is Dakotah opeens een stuk socialer aan het worden. Ze laat zich zien, trekt zich niet terug bovenin haar boom of in een hoekje. Zer heeft natuurlijk steeds pillen moeten slikken hier, en dat hoeft sinds maandag niet meer. Misschien voelt ze zich nu stukken beter 😉 En …. ik zag haar gisteren en vandaag uit de grote bak met brokjes eten. Voor het eerst doet ze gewoon mee.

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op augustus 15, 2012 in Katten

 

Geef een reactie

 
