RSS

Ellen met camera op bezoek

14 Aug

Ellen is op bezoek geweest vandaag, met haar camera. En ze heeft me weer een groot aantal schitterende foto’s gemaakt. Ashmanti is een geboren fotomodel: hij blijft rustig in de lens van de camera kijken, beetje van links, beetje van rechts, frontaal? ook goed …. Dakotah is nog wat teruggetrokken en verlegen, en Quast …. die kan niet zo lang stilzitten geloof ik. Ik ben hier weer zo blij mee. Klik op de foto voor vergroting.

Ashmanti:

Dakotah

Quast:

Ellen aan het werk:

Toen Ellen wegging:

 
5 reacties

Geplaatst door op augustus 14, 2012 in Buitenwereld, Katten

 

5 Reacties op “Ellen met camera op bezoek

  1. Nienke

    augustus 14, 2012 at 7:16 pm

    hoi Marga, wat een bjoeties 🙂
    En wat is er veel gebeurt bij jou sinds de laatste keer dat ik een normaal werkende computer had, heb nog niet alles bij kunnen lezen, maar het is volop genieten met deze 3 volgens mij!
    Liefs Nienke

     
    • margali

      augustus 15, 2012 at 12:06 pm

      Hi Nienke! inderdaad een tijdje stil geweest bij jou, maar ik hoop dat je nu weer ene goed werkende computer hebt. Alles goed met Pep en Saar??
      liefs
      marga

       
  2. Dicky

    augustus 14, 2012 at 8:49 pm

    Prachtige foto’s van alle 3.
    Ik zit hier te smullen en te smelten.

     
  3. marijke

    augustus 16, 2012 at 12:21 pm

    Oh, Quast wat een smoeltje.

     
  4. Marloes

    augustus 16, 2012 at 6:25 pm

    Wat een prachtige foto’s!

     

Geef een reactie

 
