RSS

Wat een treurnis …..

06 Aug

Het regent en het onweert, en het houdt maar niet op. Aan de voorkant zijn m’n onverslijtbare geraniums totaal verpieterd. Ik haal altijd de uitgebloeide bloemen er uit, maar ik krijg nu de neiging om alles in de afvalbak te kieperen.

Aan de achterkant laten de petunia’s hun kopjes hangen, hebben de vlijtige liezen geen bloemen meer, en kunnen de katten pootje baden. Bah!!! Gelukkig kan ik kijken naar de Olympische Spelen en hoef ik niet te twijfelen “zal ik in de zon gaan zitten of naar de tv gaan kijken?” ….

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op augustus 6, 2012 in Buitenwereld

 

Geef een reactie

 
