RSS

Sleeping Beauty Ashmanti

05 Aug

 
3 reacties

Geplaatst door op augustus 5, 2012 in Katten

 

3 Reacties op “Sleeping Beauty Ashmanti

  1. dicky

    augustus 5, 2012 at 10:09 am

    LIEFFFFFFFF , wat is ze mooi

     
  2. margali

    augustus 5, 2012 at 10:19 am

    Dicky, ik zal ’t hém zeggen 😉
    Ze hebben moeilijke namen, ik weet het, maar de dame in huis heet Dakotah. Ik kon katten die al 3 jaar zo heten toch geen andere naam geven? Moet bekennen dat ik de eerste weken heel vaak “poes” heb geroepen …. vaak kwamen ze dan allemaal.

     
  3. dicky

    augustus 5, 2012 at 7:09 pm

    sorry, het is een mooie “hij”.
    komt waarschijnlijk om dat hij bij mij snoopy opriep in mijn gedachten en dat was een poes
    De naam is niet eens zo vrouwelijk.
    Knuffel voor deze mooie knapperd.

     

Geef een reactie

 
