RSS

Brother maakt me blij!

04 Aug

Afgelopen woensdag heb ik alle inkt cartridges van m’n fijne Brother printer-scanner-copier vervangen want de oude waren praktisch leeg. Printer deed het altijd geweldig, behalve nu met de nieuwe cartridges. Opeens wél kleur maar geen zwart, en da’s niet handig, dus ik baalde. Samen met een aardige meneer van de Brother Technische Dienst een aantal procedures doorlopen, maar niets hielp. Stuur maar op, zei hij. Tja, dat zag ik eigenlijk niet zitten. Bovendien bleek m’n aankoop 2 jaar en 3 maanden geleden te zijn, en garantie is 2 jaar. Zul je altijd zien. Maar de Bother meneer adviseerde toch om op te sturen: “wij zijn in het 3e jaar coulant” …. maar wel op voorwaarde dat ik altijd de echte Brother cartridges had gebruikt, en dát had ik! Dus printer meteen ingepakt, en met weinig hoop opgestuurd voor 8 euro nog wat. Vandaag – 3 dagen later – werd hij bezorgd door de postbode: kostenloos printkop vervangen en uitgetest (met hun eigen inktpatronen)…… ik heb weer een printer!! Supersnelle service.

 
2 reacties

Geplaatst door op augustus 4, 2012 in Buitenwereld

 

2 Reacties op “Brother maakt me blij!

  1. dicky

    augustus 4, 2012 at 6:35 pm

    kijk dat is nog eens service.
    Fijn Marga, gelukkig kan je weer printen

     
  2. marijke

    augustus 5, 2012 at 8:48 am

    Dat is zeker service.

     

Geef een reactie

 
