RSS

Wat hangt er aan m’n staart?

31 Jul

Dakotah ging vanochtend de buitenboel inspecteren. En een uitgebloeide petunia – die krengen kleven altijd zo vreselijk – bleef in haar staart hangen. Daar was ze niet van gecharmeerd …..

Volgens mij heeft Dakotah wel een beetje last van de antibiotica; ze speelt nog niet zoals voorheen. Maar de wond onder haar kin is dicht en haar bekkie is aan het genezen. Enige “probleem” op dit moment is de babyolie die ik om de andere dag in dat rechteroor moet zien te krijgen om te zorgen dat het vele oorsmeer niet keihard wordt. Ze háát het! en gaat zowat op haar kop staan. Lastig voor mij in m’n eentje. Heb eigenlijk 4 handen nodig: 2 om vast te houden, 1 om oor open te houden en 1 om te druppelen. Hopelijk lukt het voldoende maar ik ben benieuwd wat ik volgende week te horen krijg bij de controle.

Op het ogenblik racen Ashmanti en Dakotah achter elkaar aan door het huis, rondjes rennen via de woonkamers, door de hal en de poezenkamer en dan weer door naar de achterkamer. Dat geroffel van die pootjes klinkt heerlijk. Bakkeleien om een muisje ….

                                                                Ashmanti heeft een muisje.

                                                                Ashmanti hád een muisje …

                                                                    en dús neemt hij wraak

                                  een tijdje later liggen ze uit te hijgen. Quast was moe van het toekijken …

Hmmmm, je ziet zo wel heel erg dat ik blutsen in m’n verf heb. Moet ik eens iets aan gaan doen.

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op juli 31, 2012 in Gezondheid katten, Katten

 

Geef een reactie

 
